If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Преди да я чипнеш максимално агресивно (вероятно около 180-190 коня, щото при повече от 190 коня буталата ще излязат да видят кой кара) свали турбината да направят една ревизия (проверка на аксиални и радиални луфтове, проверка и почистване на геометрия, актуатор). Следва диагностика на МАП-сензора, подмяна на турбо-пътищата с алуминиеви тръби, силиконови колена и Т-скоби. После трябва да се затапи ЕГР-клапана. След това трябва да се смени стоковият интеркулър с челен такъв, който е с по-голяма площ, иначе ако оставиш стоковия кулър няма да бъде агресивно. Ако съединителят не е сменян скоро има вероятност 50-ина коня отгоре да му дойдат множко и да предаде Богу дух, така че предвиди и около 500-600 лв. за усилен съединител, който ще е в състояние да управлява чудовищният въртящ момент .
П.С. Да си агресивно чипосан е необходимо да развържеш кесето и да разкешиш малко пара.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части, Alfa Romeo 156 1.9JTD,150 коня.
Преди да я чипнеш максимално агресивно (вероятно около 180-190 коня, щото при повече от 190 коня буталата ще излязат да видят кой кара) свали турбината да направят една ревизия (проверка на аксиални и радиални луфтове, проверка и почистване на геометрия, актуатор). Следва диагностика на МАП-сензора, подмяна на турбо-пътищата с алуминиеви тръби, силиконови колена и Т-скоби. После трябва да се затапи ЕГР-клапана. След това трябва да се смени стоковият интеркулър с челен такъв, който е с по-голяма площ, иначе ако оставиш стоковия кулър няма да бъде агресивно. Ако съединителят не е сменян скоро има вероятност 50-ина коня отгоре да му дойдат множко и да предаде Богу дух, така че предвиди и около 500-600 лв. за усилен съединител, който ще е в състояние да управлява чудовищният въртящ момент .
П.С. Да си агресивно чипосан е необходимо да развържеш кесето и да разкешиш малко пара.
Току що индиректно му каза да задели още два пъти по толкова за колкото е взел колата )))). И то без да му споменеш разходите за гуми и спирачки
170-190 коня спокойно става само с чеп. С тия горе-изброените интервенции трябва да е съвсем друга целта.
Проверка на турбото и МАП-а - задължително! Както и затапване на ЕГР-а! А съединителят може да те изненада неприятно, когато си на път. Турбо пътищата е препоръчително да са от алумин. Все пак всеки сам си решава...
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части, Alfa Romeo 156 1.9JTD,150 коня.
170-190 коня спокойно става само с чеп. С тия горе-изброените интервенции трябва да е съвсем друга целта.
За кола на 18 години с ЧЕП ще стигнеш 190 коня ама предполагам че собственика иска да я кара повече от 500 - 600 км. Знам един юнак, който сложи турбо на атмосферен бензин (само турбо без нищо друго да пипне) и беше най-бързият и щастлив в следващите 3 седмици. После показваше бутала с дупки в тях.
Comment